Skivinspelning på "G"

Jag ska in i studion i Januari (hoppas jag hinner till dess). Då ska jag spela in MINA låtar, alltså göra en platta.
Ska försöka skriva en till låt. Kände i natt när jag lade mig att det är på gång.. bubblar i min hjärna. Blir en upptempo-låt då.


 

Det ser jag fram emot. Har velat göra det länge, länge, men har inte fått fingrarna ut röven bara.


Jag tar med mig Bromöllas BÄSTA musiker på Keyboard och dragspel, så det kommer bli SÅ bra. Och så spännande så det är ju inte klokt.


Talking aboat Alex. Här kan ni skåda vår kärlek till varann..haha




Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

men vaa vad kul!

2010-12-16 @ 11:51:33
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0