Inte sugen på nåt

Jag e inte sugen på att blogga.. (fast det brukar lossna bara jag börjar)
o inte på att titta på mig själv heller för den delen. Känner mig tjock, svullen, pluffsig och oattraktiv. Vet inte varför, men det KAN vara så att det är "tiden" innan mens. Alltså tiden innan jag BRUKADE ha mens. Har ju nått den gyllene åldern när man slipper sånt jobbigt.
Dock är det som om kroppen fortfarande tror att det ska komma, för symtomen är detsamma..


Känner mig så här, fast jag vet att det inte är så... pust.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Men vintern gör sitt ickså. Man e blek o torr och har en massa vinterkläder så man ej ka visa upp figur osv i nya kläder... äh jag babblar- men due inte ensam iaf.

2010-12-28 @ 09:53:16
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: janet

Du är inte ensam om känslan. Tagit något extra hormon?

2010-12-29 @ 12:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0