Nya Robinsonbilder

Jag satt på facebook på rasten idag. Så gick jag in på en av mina Robinson-kompisars sida, och hittade några HELT för mig nya bilder från ön. Har ju innan bara haft 2 bilder där jag själv medverkat, så nu blev jag glad. Är ju så roliga minnen som dyker upp.


Här är vi på väg till ett öråd. Lite mindre kul då..fast Marcus går faktiskt och visslar ! Hmm..undrar om det var han som åkte ut den gången (?) För DÅ hade han nog inte visslat om han vetat det.
Vinnaren i hela Robinson går som nr 3 i ledet. Carolina Conrad. Och mig ser ni som nr 5 här.



Jag 2:a från vä i bakre ledet. En av tävlingarna ska börja och vi får instruktioner.


Min största fiende, Anders (nr 2 från höger i främre ledet), som fixade ut mig från Robinson så småningom. Jag var helt enkelt ingen konspiratör, och såg inte att dom gick ihop.. så går det.
Men jag var inte heller där för att vinna, det visste jag från början att jag inte skulle göra.
Nej jag utmanade bara mig själv. Jag ville se vad jag fixade/inte fixade. Kunde jag vara utan cig ? Hur reagerar jag på det ? Kunde jag vara utan mat ? Leva på en öde ö?

Och jag kan säga, att jag klarade av allt. 

Örådet :



Direkt jag åkte ut,efter örådet, frågade Aschberg mig vad jag vill ha för käk..

-Grillad Kyckling, Pommes, 1 stor stark Öl och 1 paket cig.....
Sen åt han och jag middag ihop, och jag levde lyxliv i en annan del av ön som var gigantisk, i bungalow med tillhörande pool och goda drinkar i 2 dagar innan jag fick åka hem till Sweden igen.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

så jäkla coolt!!

2010-12-28 @ 16:49:03
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: mia

Haha 1 stor starh, hade jag fan me tatt!! :) kRAM

2010-12-28 @ 18:07:58
URL: http://nattstad.se/brunettmia

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0