5 sms

Jag vet inte vad som hände i förra inlägget. Helt knasigt blev det i början. Men jag orkar inte skriva om allt en gång till, så det får vara....

God morgon förresten :-)

En hel dag på jobbet utan mobil..Gud så beroende man är av den mojängen, va ?!


Sen bad jag till Gud att jag skulle ha nåt sms där när jag kom hem. ÄN värre hade ju varit att haft den hemma hela dagen, sen är det ingen  som messat eller skrivit.. DÅ hade jag blivit ledsen. Iiiiingen som saknat mej på en heeel dag :-(

Men jag hade 5 sms och 1 missat samtal. Och sms:en var från exakt dom personer jag önskat skulle saknat mig.
hihihi.

A good day, at the end.

Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Ja taa ta!:D

2010-12-14 @ 16:35:08
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0