"Han ser ut som en karl, han e klädd som en karl...."

Jahapp.

Då var gårdagen över..

Där står jag då, med Sambo, min Pyreneér på (70 kg och 63 cm över marken) vid perrongen. Nervositeten har bytts ut mot adrenalin.
Hjärtat bultar...

Det är 5 min tills tåget rullar in. Så kommer då en av Bromöllas unikum fram och pratar med mig.
INTE NU, tänker jag. Jag väntar ju på "J" juuuh...
Men han babblar på om vädret (som vanligt), och om mina vackra döttrar och jag blir mer och mer rastlös.
Vill bara att han ska gå härifrån..

Nu kommer tåget. Jag ser det rulla in..och TROR ni inte att människan intill mig ska ha en "KRRAAAM" (läses på Skånska)
-Ja vill gärna ha en kraaam..OJ vad jag vill ha en Kraaaam, säger han....
""
För att bli av med honom så ger jag honom en KRAAAM" (läs på Skånska igen).fullkomligt livrädd att det ska vara det första "J" ser från fönstret, vilket ju INTE e så braa..

Men jag hann bara avpollitera honom, ser att tåget precis stannat och dörrarna slås upp, när NÄSTA j*a Pajas kommer fram till mig:
-Stååor du hääär duu?
-JA det gör jag, och nu ska du GÅÅÅÅ !!!

Vad fasen ÄR detta ??! Kan inte folk låta mig vara ifred !

Nåväl, jag ser honom direkt. han skiljer sig från mängden..
Bland allt "vanligt" folk, stiger mannen fram..han fäster blicken på mig och vinkar med den lediga handen, den andra håller upp Oozo, hans Chihuahua.

Han e cool, han e snygg, han e häftig, och Macho.....han e MAN...och han doftar "Vercase".

Ed Hardy keps
Sunbrills
Linne
Halsband i pärlor av trä, modell längre.
Baggyjeans, urtvättade, upprullade till vaderna
Bruna ben
Converse dojjor




GO`NATT!!!!!!!!! 
Vilken planet kommer DU ifrån ?! (fast jag sa ju inte det då )

Och vet ni- det sa "KLICK"....diiirekt !

Många timmar med levande ljus, spelat gamla LP-skivor, gott rödvin och miljoner kramar o pussar somnar vi i varandras armar med varsitt leende på läpparna.



Nu sitter jag på jobbet och håller på att somna, medans han ligger hemma och trynar i min säng...I MIN SÄNG !!!!

Ikväll vankas det god middag av självaste kocken själv....."J".....




............TO BE CONTINUED...............

Kommentarer
Postat av: SuperMario

Wohooo!! Oj oj oj..det verkar ha gått alldeles utomordentligt bra!! Haha, du måste nog längta ihjäl dig till dagens slut (jobbet alltså) . Skitkul o höra att allt gick bra men det viktigaste var KLICKET. Glad för din skull. Lycka till ikväll:)

2010-08-12 @ 10:47:17
Postat av: Belinda

Åååh vad glad jag är för din skull!

Nu hoppas jag verkligen att du har hittat en pärla bland alla svinen. Behåll honom. Kedja fast honom vid ett element om det är vad som krävs! Go, go, go!:-)

2010-08-12 @ 11:06:59
Postat av: anouk - Gravid

men ojojojoj:D Faasiken så häftigt! Jag hann inte se så mkt när ni gick förbi, men du såg riktigt glad ut iaf:D



Fast du förstår väl att han också är här inme o läser? haha

2010-08-12 @ 11:24:52
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Zandris

You go girl!!! ;)

Hihihih fan, va nice. Håller tummarna och ger dig en turpuss på kinden =)



Kram, kram

2010-08-12 @ 12:27:16
URL: http://scollection.blogg.se/
Postat av: Peter Jöback

Grattis vännen!!



Du ska veta att det inte är varje jag tittar till din blogg, fast idag var jag ju bara tvungen!! Kan inte annat säga än att det låter som att du är kär... eller i vart fall förälskad!! Lovar jag kommer att följa fortsättningen! Hör gärna av dig, och fortsatt lycka till!!

Kram

/A

2010-08-12 @ 12:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0