Like 2 get 2 know me ?

Du heter: Katarina
Smeknamn: Katti, Kattis 


Låt som du är ledsen sörjer till:
Fait Accompli med Tommy Körberg

Beroende av: Barnen, vännerna och min mobil.

Vad tror folk om dig? Att jag alltid är glad och kan fixa rim och festarrangemang på 1 minut

Stämmer det?  Nej

Vad får du oftast komplimanger för? Att jag är klok, modig och glad

Hur imponerar man på dig? Genom att vara stabil, och ha en egen åsikt-utan att klanka ner andra. Ta för dig !

Brukar du skratta för dig själv?
haha Ofta !

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Var är plattången?"

Var bor du? Bromölla

Trivs du där?  Jaha! Som fisken i vattnet

Hur svarar du i mobilen? "Hallå ja..? "

Vem ringde du senast? Roger i bandet

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Fyy fan.....ja jag väntar på att du hör av dig igen snart då.
Antal timmar sömn inatt: 4 1/2 timma. Pga åska och alkohol som skulle ut ur kroppen.

Sov du ensam: Med mina 2 katter

Brukar du komma i tid: Japp ! Väldigt viktigt för mig, och jag kräver att andra också ska komma i tid. HATAR att vänta. 

Hur känner du dig nu: Måndags-slö..

Vanligaste färg på dina kläder: Svart

Vad tycker du om fötter: Inget speciellt

Vad saknar du: Någon att hålla i hand och $

Hade du en bra kväll igår: Ja den var helt Okey faktiskt.

Favorit dryck på morgonen: Något kallt innan jobbet. Helg: Kaffe

När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt 23 om jag ska jobba, annars kan klockan bli både 03 och 04

Är du blyg? Nej. Eller jo, ibland så..

Sysslar du med någon idrott: Gjorde inget annat förr. Konståkning, Handboll, Ridning, Wollyboll..men NU ?..Inte ett j*a skit. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nja...den där är lurig. Jag tror på att man kan bli attraherade av varandra..att man kan bli förälskad.. men man kan inte älska någon vid första ögonkastet. (Kunde inte sagt det bättre själv, så det gamla svaret får stå kvar. Tack Sara)

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ha en modell "större", ha sex och spela fick-pingis..

Är du nöjd med ditt liv: Kan alltid slipas i kanterna, men i det stora hela; JA

Är du bortskämd: Nej, men jag har varit när jag var liten. Mammas lilla flicka, enda tösen i familjen.
Vad gör du i morgon: Gäsp, dusch, umh (ut med hund) jobb, umh, mat, softa, sängen..

Vad är det värsta du vet? När folk går bakom ryggen på mig

Har du bra vänner och äkta vänskap? Har vänner i massor, desvärre varit med om saker som gjort att jag inte kan lite på NÅGON endaste vän. Blivit bestulen i hemmet av någon av mina "vänner", bedragen av en av mina "vänner" med mitt X"

Vad är det finaste du fått? Ömhetsbevis
En speciell dag du minns: 20 Aug 2002.

Du samlar på: Kalorier

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på vad ilskan grundar sig i. Olika vänner för olika ilskor.

När grät du senast: Igår.

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Slösa så IN i norden. Och så klart ska barn och barnbarn ha en del av kakan.

Vill du gifta dig: Been there-done that
Vill du ha barn: Finns

Är du musikalisk? Ja guud ja !

Vad dricker du helst när du är törstig: Coca-Coola

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja

Biter du på naglarna: Till och från, men aldrig frenetiskt. Just nu e dom HUR snygga som helst.
Vad gör dig glad: När jag glädjer andra med min existens eller en liten gåva direkt från hjärtat.




Denna listan hittade jag hos Sara som gärna delar med sig :-)


Kommentarer
Postat av: anouk - NeverEndingPreggo

oj vilke roolig:D snor nog den.



Men inte gråta lilla mor:( Snart finns en liten knodd som vill picka på din uppmärksamhet och kärlek<3

2010-08-16 @ 15:59:45
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0