Tar sig sa Mordbrännarn.

Detta är ju knappt SANT !?
Nu på morgonen när jag kommer in här, så ser jag att jag har så många som

312 läsare igår !!! Och för er som inte varit här innan och läst tidigare inlägg, kan jag säga att jag brukar ligga på runt 60 tills för ca 1 månad sen när det stadigt började öka.

Antar att jag ska Tacka anouk, för hon har säkert skickat över många läsare från sin blogg, iom att hon också länkar som jag gör .
Jag är jätteglad, och det ger mig motivation att skriva meeer..

Bloggen är för liten för att alla blommor jag vill ge till er 312 läsare.


Kommentarer
Postat av: Kim

Oj vad många :)

2010-08-27 @ 11:34:02
URL: http://kimljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0