Längtar tills vi ses...


Som från ingenstans, bara ett par dagar efter att jag avslutat med "A" dyker en vilt främmande man upp på min Fejja /Facebook för er som inte finns med där/
Vi har inga som helst gemensamma vänner, och det är fortfarande ett mysterium hur han hittade mig.

Vi kallar honom för "J", och i skrivande stund har vi sms:at massor varje dag, talat i tel ett par ggr/dag och mailat foton till varann.



Betsämt oss för att träffas IRL
Vi tar det på min hemmaplan, känns bäst o säkrast så.


Detta är "J":

J visar sig vara en utmärkt gentleman, som vill skämma bort sin "käresta" med egenhändigt lagad lyxmiddag, fixa ihop goda drinkar, gott vin & massor av mys i soffan.

J säger sig inte bry sig om mina valkar, e bara nice att ha nåt att ta i när åskan går.

J Har inga vita tubsockar, inga Y-fronts kalsoner, ingen AXE deodorant i toaskåpet, inga urtvättade tröjor.

J älskar musik ! (viktigt för mig)

J har minsann ett välbetalt yrke o fin bil

J bor minsann bara 12 mil från mig (inget avstånd för en Norrlänning)

J har minsann en söt lite Chihuahua

.osv osv..... listan kan göras längre...

Å var har DUUUUUUUU varit innan !???

Detta är bara för bra för att vara sant !
Det MÅSTE vara nåt fel på karln !

Så VAD gör då Katti ?

Jo jag försöker skrämma BORT karln !! med alla knep jag kan.

Jag skickar sms, pratar med honom i tel, mailar och berättar för honom att han väl inte kan gilla mig, att han bor i slott och jag i Koja, han är välbärgad och jag en helt vanlig normalarbetande Svenssonf, ör jag inte e någon modell,  att verkligehetns Katti ser annorlunda ut än dom "EGO" bilder han sett, (ni vet där man sparat 1 av 10 foton man tagit på sig själv i pose´) ....och i nästa stund skickar jag över ett tjog med "live-bilder" som är tagna av vänner o bekanta i obevakade ögonblick. Såna ögonblick när man inte hunnit dra in hakan och magen, tittar vindögt, lipar, dummar sig...JÄVULSKT misslyckade foton med andra ord.



Såå ja...nu borde han fatta att vi inte e nåt för varandra iaf.

En stund senare piper det i min telefon.....sms !

Nu kommer utslaget på mitt mail... och hur lyder då dom första orden i hans mess ? :

"Heej söt, och tack för ditt mail. Jättefiiina bilder ! Det märks att vi båda två e säljare..haha. Ser fram mot och längtar tills vi ses  på riktigt. Puss "J"  "

W.H.A.T !??????? !!!!!!!!!

Ja, men nu vet jag att han är ÄKTA ! Och inte tänker med sin #¤&%


Håll tumarna. I morgon kommer karln hem till mig....


Kommentarer
Postat av: Supermario

Hahahah..Men Katti, you are one of a kind, hallå vem skulle inte vilja slå till. Om du så såg ut som Grinschen så hade det inte spelat roll, med den personligheten som du har vill NÄSTAN (notera att jag har man och barn på g nu så) jag med ha dig! Du ÄR vacker så skärp dig, skräm fan inte iväg karln!! Du är en av världens coolaste människor. Du är så jävla härlig! Go for it!



...Snygga bilder:)....

2010-08-10 @ 13:45:30
Postat av: Belinda

Skärpning nu fröken! Upp med självförtroendet en smula:)Du är ju hur härlig som helst. Du har ingenting att oroa dig för och dejten kommer gå suuuuper! Så ta det kallt nu och ta ett steg i taget. Ni ska ju inte gifta er på direkten heller:-)

2010-08-10 @ 14:52:38
Postat av: Zilla

Oj men guuu....känns som om ja ha missat en jädra massa saker som hänt i ditt liv på senaste ändå bor vi ung 20meter ifrån varandra :S

Va längesen vi tog en liten pratstund eller ett glas vin tillsammans de får vi se till att ändra på! Och så e ja ju såklart jätteglad för din skull o hoppas på de bästa imorgon ;) <3

2010-08-10 @ 14:59:41
Postat av: anouk - Gravid

hahah du är för rolig:) Håller med ovan talare- ure a catch;)

2010-08-10 @ 15:07:38
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0