Nu åker den i väggen !

Idag e det Fredag, och det e lika med lön !

Finns vissa "måsten" jag ska fixa idag efter jobbet, bla köpa nya dojjs. Tänkte mig ett par vanliga "fejk"- Converce bara. Gillar dom.


Sen ska jag hämta ut min nye MOBIL !!! SKOJA vad glad jag e för den. Ni minns hur det var och hur den ser ut va ?..Klicka HÄR annars !

Min gamla ska jag fasen kasta i väggen. FATTA vilken härlig känsla att få drämma den rätt i väggen med all kraft jag har !!?

Den är precis CP, och har ett helt eget liv när jag skriver sms.
Och ni kan ju tänka er hur irriterande det är att skriva runt 2000 sms i månaden, när den hittar på sina egna ord-det inte går att radera-det inte går att redigera ord-det inte går att varken skicka eller ta emot Mms.

Men nu e det slut på Digerdöden minsann.

Det är Fredag-jag är TOK-glad-och i morgon e det fäääst-och då kommer "J" !



Jag älskar PARTY, om än jag inte orkar som förr. Max 8-9 timmar och ingen efterfest här inte !. Vid 02, 03 sussar Katti gött igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0