Mästerkocken i flip-flop

Igår var jag så trött så jag nästan mådde dåligt av det.
Han hade underhållt sig själv och tagit sig ut på en promenad när jag var på jobbet. Ner till byn, och fikat på byns enda cafe´...

Vi har bara myst i soffan, och jag fick känna mig upp-passad, jag hade bara ansvar för potatisen...hahah
Inser nu i efterhand att hade jag vetat att det skulle bli så vackert på tallriken, hade jag inte delat den i mitten. men brukar göra det för att det ska koka snabbare.


(dålig bildkvalite´men va fasen)

Jag mår bra i mitt nyfunna sällskap, men idag åker han hem, tror jag. Så var planerat i alla fall.
Men vi har bestämt att ses snart igen. Som sagt e det inte så himla långt till honom.

han e sweet, och snygg, å cool, och....alt....fortfarande.
Nu ska vi bara återgå till vårt vardagsliv igen, och tänka lite, smälta in.. Det behöver man också.
Tänka på vad som hänt, hinna ta INN allt...känna efter.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0