Jor´å så att.....

Då var det Söndag igen. Jösses vad tiden går fort när man har skoj.

Gårdagen bjöd på många härliga skratt, galna enmansdanser och ett kilo popcorn i soffan.

Min "J" kom lagom till partyt började, och hade med sig dom underbaraste blommorna till mig.

Ni kan gissa hur glad JAG blev !!? Hade inte öronen suttit i vägen, hade jag nog smilat runt hela skallen.



Han e så gullig och jag blir helt varm när jag tänker på honom. Det var så härligt och kändes ÄNNU bättre än förra gången. Är bara så mysigt att vara i hans närhet :-)


Nu har han kört hem, och det är tomt här..........
Jag ska nog ta hem lite nya tema:n till telefonen, sen blir det soffläge och ensammys.

Till next time, Take Care.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0