Falsk marknadsföring

Jag finner inga ord.
Hur mycket elände ska jag behöva utsättas för ? Tror nog kapitlen för "grodor" börjar ta slut snart, vilket jag hoppas. För jag orkar snart inte mer.

Lita inte på NÅN annan än dig själv och din magkänsla, ÄN en gång måste jag säga det.

Är det en vän som baktalar dig ?
Är det en vän som får någon annan att börja ifrågasätta det han en gång trott på ?
Är det en vän som flörtar med din dejt ?
En mer manipulativ och bakfalsk människa än min sk "vän" har jag nog aldrig skådat.



Är det en bra dejt som lyssnar på snack utan att ta reda på fakta och bilda sig en egen uppfattning ?


Nej. Inte under några omständigheter.
Att sen inte få chansen att rättfärdiga sig själv, utan man blir hängd utan rättegång känns fruktansvärt orättvist.

Jag trodde jag skulle slippa uppleva det EN GÅNG TILL ! Men Nej då. Ytterligare en så kallad "vän" snor min karl mitt framför ögonen på mig.


Jag vet att du läser detta nu, och jag är hemskt ledsen att jag inte får en ärlig chans att styra allt tillbaka.
Jag hänger inte UT någon, men jag måste få säga mitt.

Vi hade det så himla bra, och vi saknade varandra.
Min sk vän var dock inte LIKA glad över att vi träffats och gjorde allt för att förstöra mellan oss. Lyckades hon ? Orsaken till detta kan jag inte förstå bara. Avundsjuka ? Missunnsamhet ? Rädd att förlora "mig" ?
Orsaken har ingen betydelse heller för den delen, faktum kvarstår att hon skadat mig/oss..

Jag kan inte vara arg på dig, för hade inte hon funnits med i bilden så hade detta aldrig hänt.
Hon har påverkat dig så till den milda grad, att du fått griller i skallen..
Visst, man ska inte lyssna på skitsnack, men om det kommer från vad man tror är en "vän" till mig, så förstår jag att du ifrågasätter mig.
Den smörjan hon kastat ur sig är fullkomligt SJUKT ! Nån jävel borde sy ihop käften på den markattan.
Och OM det nu skulle vara sant, så kan man ju fråga sig hur hon inte gör annat än vill umgås med mig. Varenda dag !



Vi hade det bra, och det är varken ditt eller mitt fel att det blev som det blev. Jag är inte arg på dig. Hon är borta ur mitt liv för alltid. JAG kan inte hjälpa att hon gjort detta, men det ska ju inte få förstöra mellan OSS 2 lr ?

Nu vet jag vad som var den felande länken och hon är bortplockad.


Kommentarer
Postat av: Belinda

Det är helt sjukt hut hon ens har vågat kalla sig din vän! Och att du blev lidande på detta vis för hennes äckliga svartsjuka finner jag inga ord för! En sån människa skulle man gärna vilja träffa ensam i en mörk gränd. Du förtjänar så mycket bättre. Du förtjänar guld och gröna skogar och inget mindre!

Jag hoppas hon brinner i helvetet för det hon har gjort och jag önskar DIG all lycka i världen! Kram

2010-08-31 @ 09:12:07
Postat av: Caroline

Men usch:( Nu vet ju inte jag egentligen vad det är osm hänt men jag förstår ju ändå av ditt inlägg. Sådana människor kan man klara sig utan men det är alltid en chock och en sorg när man inser att någon inte är den man trodde. Fyfan:(( Stora kramar till dig.

2010-08-31 @ 11:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0