80 %

Jag har världens finaste foto på Knoddelina ! Det lyckades jag fånga i exakt rätt ögonblick igår när jag och Moster Lotta hälsade på familjen för första gången sen dom kom hem.
Men jag ska vattenstämpla det först, innan jag lägger ut det..så ni får vänta lite.


För övrigt lade jag mig kl 21.00 igår. Totalt väck kan jag säga. Handlade, hälsade som sagt på Knoddelina och sen var det God Natt.

Men i Morrn e det Fredag igen, å sen e de Lördag...å då e det Party !
Jag var på bolaget med och köpte vin. Ja lyckade såklart hitta en sort som han inte dricker alls !..Nej då, han e inte kräsen, men han e nog alldeles säkert mer vinsmakare än en annan. Så jag byter det i morgon.

Det nog 80% säkert att "J" kommer, så uppfattar JAG det i alla fall. Fast han kommer nog inte förrän på Lördag eftermiddag, men vad gör väl deeet ?






Kommentarer
Postat av: anouk - nuförvirradsmåbarnsmor

Åh du e så söt: Vad mysigt ni ska ha det om han kommer:):)

2010-08-26 @ 10:49:20
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0