My new blogg, folks !

Det verkar inte som om jag SKA blogga här på nya bloggen.

Jag vet inte hur många ggr jag börjat, för att i nästa stund klickat på nåt konstigt (för att jag inte vet hur man gör) och sen har allt försvunnit...POFF bara..

Hoppas jag klarar mig ända ner denna gången.


Welcome 2 my new Blog, folks !!

Om det skulle vara så att du skuttade rakt in här utan att passera min gamla, så klicka HÄR.
funkade det ?......det Funkade !!! YES, vad jag e braaa...jag fixade det ! Länken där ovanför *pekar*

Eller nästan i alla fall. Jag tror Diana fick 3 samtal på kort tid.
-Var klickar jag när jag ska ha in en länk..?
-Var klickar jag när jag ska ha in en bild..?

Japp, det är Dianas förtjänst alltihopa, att jag har fått en så fin blogg, och att det funkar.

Tack anouk.



Hennes egen blogg hittar du här.

Kommentarer
Postat av: anouk

Wiie var så lite så:D Bara blogga på... hihi

2009-10-29 @ 08:11:53
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0