Kan det vara sant ?


Jag har nytt jobb !



-WHAT ???...vad hände ?

Det är knappt jag vet det själv, men jag är glad, det kan ni skriva upp.

Tisdag förmiddag ringer jag ett samtal, och frågar om dom behöver folk.
Dagen efter läs idag , kl 08.00 sitter jag på min nya arbetsplats.

Jag bemöts med kramar i stora lass, det är många jag känner igen sedan mitt första jobb här i Skåne.
Det första jag ser när jag kommer in i foaje´n är ett akvarium på sådär en 300 liter, fyllt med vackra fiskar och välvårdade växter.
En positiv stämning gör sig påmind direkt.
Lokalen kan jämföras med en lyxsvit.

Mysiga morgonmöten-frukostmöten-möte igen efter lunch-glada skratt och tillrop-på Onsdag har vi ljusparty, då bjuder vi på lite vin om ni vill stanna kvar efter jobbet-kortare arbetstider-hemma 30 min tidigare än innan-högre lön, MYCKET högre lön !

Hur fasen går detta ihop ?!
Ingen aning, men jag lovar att det gör iiingentiing...


**Katti


Kommentarer
Postat av: Lady Dahmer

sno på du!

2009-10-29 @ 09:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0