Halloween

1 år har gått igen, men i år känns det inget speciellt med Halloween.


Jag vet inte varför, eller jo, kanske ....Bamse har alltid, (förutom nåt enstaka år) funnits i mitt Skåneliv, och han e ju en Halloweenfantast utan dess like. Sytt och smidit på sina rustningar mm.
Så DET spelar stor roll till att man inte planerat som förr.

Sen att dom snodde mina TVÅ kartonger fullproppade med Halloweenkläder, masker, dräkter, accesoarer. Har inte NÅT kvar, och det retar mig till vansinne.
Dom snodde annat åxå, gardinkartongen och mina 4 barstoloar..vilket jag kan vara utan, men fasen inte utan mina utklädelse-kläder, utklädnings-kläder..? Vad HETER det ?

Men så igår, var jag och Diana ut på stan på Lunchen, och efter jobbet med. Vi hittade så häftiga "krejjer" så nuu e jag på "G" igen.



Ikväll blir det Tacos med barnen (känns knasigt att kalla dom för barnen)..det kallar man ju sina barn när dom e småå?..men vad ska man annars kalla dom nu då ?
Döttrarna kanske ?! :-D




Så ha en nice halloween alla, så återkommer jag under helgen med uppdateringar och förhoppningsvis bildbevis.


***Katti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0