Förvirringen är total

Och anledningen till min förvirring kommer här :




Men vad har jag GJORT !?????

Här har jag varit ko-lugn och trott att jag har läget under kontroll, medans andra farit runt som gokart bilar i affärerna för att hitta nåt att ha på sig.

Vaknar vid 10 i morse, och tänker att kanske man ändå skulle plocka fram sina saker inför kvällens Big-Party hos Maria (hon hade bjudit 40 pers, men jag tror det blir typ 69 stycken i alla fall) :-)

Och detta, folks...e vad jag hittar: Min klänning....som inte ÄR nån klänning längre, som har legat i puppa och förvandlat sig till kjol !

Flaschbacken infinner sig, och jag minns snabbt maskeraden vi var på i Sommar...jo, jag klippte av den då.

Men vad gör jag NU !??
Är det nåt öppet idag ? Det är ju röd dag idag (lördag)
Att göra en kroppsmålning blir nog ingen hit..

Nu måste jag handla snabbt här.
Jag återkommer med resultatet i morgon.....typ..när jag piggnat till..



***Katti

Kommentarer
Postat av: Zilliz

Hahaha smart Kattis ja hade fått panik!!

Fast kan inte låta bli att tycka att de e ganska kul att du har gått runt stencool o trott att du haft allt ditt på de torra medans vi ha kämpat me allt va de heter o så när de väl gäller så e de DU som står där som ett ? hahahahaha



Men de ordnar sig du kommer nog på nått bra eller (me hjälp av diana) ;)



ses ikväll!!

2009-10-31 @ 12:02:27
Postat av: Anonym

hahahahahhaha uusch stackarn

2009-10-31 @ 13:54:35
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0