Ullared..why not ?


Igår visade så kanal 5 premiären av "Ullared".




1.072 000 såg programmet !
Tittarrekord genom tiderna på kanalen.

Jag kan läsa på Fejjan att det är väldigt delade meningar om detta resmål, som uppenbarligen blivit en hit !
Att inte ha varit där någon gång, och inte heller längta dit-kan jag kanske jämföra med att aldrig varit utomlands. För har man aldrig varit utomlands vet man inte vad man går miste om heller, och kan därför vara utan..

Jag har aldrig varit där, ganska konstigt egentligen, med tanke på att jag ínte har så långt dit nu när man e i Skaaune å allt.




Mina polers åker ofta dit, speciellt då Ullared-Lisa . slår hon Bromölla-rekord ?
GO Lisa !


Visst speglade tv många unikum, men vårt land ser ju UT så. Detta är verkligheten. I Sverige..i tiden.

Vi hade ju Ros-Marie från Malmö,
 Tiffany Persson ?? 

som sparar pengar 1 helt år, och campar 2 v på Ullareds camping bara för att shoppa loss. Någon sa att hon bränner minst 50.000 lax.

Morgan, 36 
 Bonde söker fru ?

Jobbar på lagret. Visar blygt upp sitt hus och hoppas nu på beundrarbrev från tittarna, så han kan få in lite  i sitt liv.

Mattiaz, Make-up artisten
  ???????  
                                                                         (OBS !! Absolut No hard feelings)

Han som trippade fram med sin lilla kundkorg, och ropade "HALLÅAA...." hela tiden, var på premiärbesök med Mamma, Suzanne.




Detta är väl inga "konstiga" människor, folks ?..
dom FINNS ju. Mitt ibland oss.

Jag tycker det var ett underhållande program, och jag fick många livsförlängande skratt.






Long Live Ullared !!



Ps. Fan vad det e skoj att blogga. Jag rekommenderar alla att börja om dom inte redan gör det Ds.


Kommentarer
Postat av: Lisa

Hahahahaaaa... Ullared-Lisa!! Nä så ofta e jag inte där(?)Kollar almanackan 15 juni, 31 juli och nu den 31/10-1/11 =) Så de finns värre än mig.. hihi =) Kram

2009-11-03 @ 22:04:35
URL: http://lisathea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0