På jakt efter Lust



Hmm...Känner för ett Dildo-Party som vi säger i "folkmun". Är ju några år sen jag sålde sånt själv, och det har SÄKERT kommit massor med nya roliga saker.

Njaa..joo..det kan bli kul att samla ihop ett gäng en Fre eller Lörkväll.

Sakt och gjort..
Ut på nätet, "Himmelriket" har jag hört talas om, och var det enda ftg som ploppade upp i skallen så där direkt.
En liten stund senare (efter inlägg på fejjan) rekkomenderade Ullareds-Lisa företaget "Lustjakt"..
Så in där då och kolla in lite "grejjs".
Hujee-damej vilka grejjer det finns !



Jooo..Jaaa ! Jag vill ha ett Party...NU !

Men vänta, vad står det däär ? Jag ser en liten knapp där det står "anmäl intresse här" på.
...Hmmm..*kliar min skalle*..å KLICK.
1 minut senare är jag registrerad som säljare. Vad fan hände ??!!!

Så nu har jag lagt in 2 länkar till sajten, där du kan kika in och beställa om du vill, men även lägga upp en EGEN länk till dom på din blogg, och tjäna pengar bara på det ! (till höger under "länkar")

Eller så kikar du bara, och väntar tills jag kommer till en "stad nära dig"





Uiiiiiiii...Fasen vad kul !



Kommentarer
Postat av: anouk

haha voj voj:P

2009-11-17 @ 18:19:43
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0