Dagen efter kvällen före.

Vaknar 12.30

Cooolaaaa.....!!!!

Denna gudOMliga dryck. Varför e man alltid så sugen på Coola när man e bakis ?


Frukost:
Kaffe

 det var inget gott.


Frukost nr 2:
Kokade 2 ägg, med kaviar till

....jnaa, det var hyfsat.



Vad e jag sugen på NU då ?


Middag:
-Ska vi äta köttsoppa med klimp idag, mamma ?



-JA! DET e jag sugen på..tror jag.
Iväg till affären och köpa limpa (Man måste ha ostmacka till köttsoppa)

Sötsug:
I affären hittade jag PARADIS chokladask för 35 spänn bara.


Vilket fynd ! DET e jag sugen på...eller ?!

Fortfarande känner jag ett sug efter nåt, men efter VAD !?
Typisk bakissugen på precis allt !

Jag undrar om dom funkar dom där Bakistabletterna. Är det nån som testat ?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0