Vill inte vara här...

Vad ska jag göra ?
Jag vill inte sitta här...här är som att sitta i en isoleringscell.
Jag vill vara med dom andra. Dom andra som är glada...dom som pratar..
Känner hur min positiva anda och motivering rinner genom fingrarna..

Det tar Stop helt.
Vill inte.
KAN inte.



Gråten i halsen..
Frustreringen ger mig en klump i magen.



Jag har bett om hjälp, har sagt hur jag känner, varför jag inte vill detta.
Hon förstår, men detta är den bästa lösningen just nu. För helhetens skull..

Nu fattar du ingenting va ?...men det e mest jag själv som måste få ur mig detta. För min egen skull..

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Va?

2009-12-11 @ 09:36:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0