Var det Snömannen jag såg ??

Idag när jag sitter på tåget in till stan, (för att fixa lite fakturor på jobbet)..ser jag följande:

Mitt ute på en gigantisk åker går en "man" utan ansikte.

Mina ögon spärras upp, och jag blundar för att kolla om han finns kvar när jag öppnar dom igen.
Jo.. en "man", eller NÅT går ute på åkern..precis ALLT är vitt/ljusgrått på honom, ända från topp till tå.
Annars brukar man väl ha skor, vantar eller en mössa som sticker ut med en annan färg, men här e precis allt vitt/grått..han har inget ansikte, där ansiktet ska vara är istället samma färgmönster, och man kan inte urskilja några som helst konturer.

Han går sakta men bestämt framåt, och hans "kläder" hänger och slänger för vinden. I handen bär han på en lång pinne.
-Vad fan e de där ??

Jag ser mig om i kupe´n om någon annan sett detta, men folk bara stirrar tomt ut genom förnstret eller småpratar med varandra. Ingen verkar förvånad eller ger nåt annat tecken på att dom "sett" nåt konstigt.

Detta måste jag ju berätta för arbetskompisarna när jag kommer in, och fick en förklaring....den förklaring som passar BÄST in på "honom".(och som säkert Kitte också gett mig)

-Det måste varit en militär i kamoflagekläder ?!

mm...jag hoppas det ..

Jag googlade på kamoflagekläder, och fann detta. Och detta är nog det närmaste jag kan komma.
Tänk dig att möta en SÅN du !

Nu är bilderna i gröna kammofärger, den jag såg var helt vit/grå...





Eller var det....



Snömannen eller ?


Kommentarer
Postat av: anouk

men vad fan....?! fyyyyy haha

2009-12-21 @ 21:20:55
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0