Nu börjar det ordna upp sig..

              

I Love it !


Idag e allt mycket lättare, och gladare.
Stort tack till DIG, "N" som dök upp i morse med ditt stora leende och positiva närvaro.
Och till dig "D" som kom insmygandes med Julmust till mig. För övrigt GRATTIS till vinsten idag !

Jag har gjort Affär idag igen. Jag tror jag säljer bäst på Fredagar oftast

Anyway... det är Lucia i helgen också.

'

Och vi har ätit Pepparkakor, druckit glögg & Must här på jobbet.
Vilket Fredags-mys va?


Helgen bjuder på IDOL-Final. Jag tror, och har trott från första programmet att Erik tar hem detta. Han är ganska solklar.



Sen e det Guittar Hero tävling & karaoke nere i byn i morgon, Lördag.
Kanske man får glida ner..



Alltid kul att se folk bara.. Jo, jag är nog översocial av mig..
HAHA

CU, folks :-D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0