Men först blir det pepparkakor..


Värsta allergi-chocken idag. Jag nyser konstant, typ 10 ggr på raken när det sätter igång. Näsan rinner,och snart har jag snytit den röd och fin. Värsta Rudolf me röda mulen...hahaha






Men idag är det Julpyssel hemma hos Diana o Björn.

Jag orkar inte delta så mycket pga mitt tillstånd, men jag e här i alla fall.


Viktor: Ugnsbevakare
Diana: Lat bagerska, som vill att Björn ska göra allt det tråkiga..
Lotta: Fixar fina figurer, bla en snopp som jag försökte fota, men hann inte.
Björn: Big Boss. Han gör invecklade figurer, gubbar o gummor o hundar å jaa....
Jag: Snörvlande fotograf, som mest är i vägen. (Snor godis som egentligen ska vara till pepparkakshuset)

-Mamma...dom där ska vara till huuset ! ;:-(
-Ja men jag tog bara ju bara tvåå...
-TVÅ !!?????




Kommentarer
Postat av: anouk

hahahahha

2009-12-13 @ 02:01:51
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0