Nagellack Nr 2 & cig

På tal om ingenting..
Har jag bytt märke på cigen..

Från LEVEL till CHESTERFIELD Red 100´s

Av en händelse berättar kassörskan när jag beställer ett paket Level, att dom gått upp i pris, och att hon rek Chesterfield istället. (som fortfarande kostar 39)
Jag rynkar på näsan bara åt tanken på köpa nåt som man inte ALLS vet vad det är för nåt. Men hon stod på sig, och tjejen intill mig sa, att det är många som bytt just till detta märket som har rökt Level innan..

Ja va fasen. Kör till !

Å veet ni. Jag älskar dom ! Hur hemskt det än kan låta när man pratar om detta giftet.



För jag vet att jag på senaste månaderna inte varit helt nöjd med Level heller. Känns som dom ändrat nåt i "suget" i filtret. Det är mycket mer luft i filtrena nu känner jag.

***********************************************************

Sen det här med mina nagellackshistorier.
Här kommer nästa färg i mitt lilla test. Snyggast hittills, tycker jag.



Visst !!? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0