Familjen

Rätt fantastiskt egentligen det där med barn-historien.
Tänk att jag har 2 barn, varav det ena har fått barn och själv blivit Mamma.
Och jag har blivit Mormor !?

Lilla Knoddelina känns och ser även UT som min egen Diana, Mamman.
Dom är ruskigt lik varandra då Diana var liten.
Kopia !
Det är synd att inte Knoddelina får synas helt med ögon och allt, även om jag tycker det är bra och respekterar det förståss, för då hade jag lagt upp 2 bilder på de tu, så ni kunat se likheten.

Familjen:


 
Lotta


Diana & Knoddelina

Kommentarer
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

ja det är galet likt faktiskt:)

2011-05-12 @ 19:59:50
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0