Denna våg

Jag funderar... man kanske BARA skulle mäta sig... vad tror du ?!



Istället för att väga sig och bara bli besviken. För som sagt så märker jag ju på kläderna att jag gått ner, och även när jag känner på mig själv. Hahaha (hur lät DET då)

Det viktigaste ÄR ju ändå, att man märker en skillnad. Inte vad siffrorna säger..
Nåväl, jag ska iaf väga mig i morgon och se, för nu har jag ätit myycket mer fett än innan. Och även skrivit UPP vad jag käkat sedan i Onsdags.

Och för er som precis hoppat in i min blogg, så går jag på Atkins


Kommentarer
Postat av: InZane!

Kör bara på mätning om du känner att det ger mer. Felet många gör med bantning är att de BARA fokuserar på siffrorna på vågen och inte har en tanke på att kroppen omfördelar och att man också kan samla på sig vätska vilket kan ge intryck av att man inte går ner i vikt. Det är ju fett tråkigt om man själv ser och känner skillnad (vilket är syftet med dieter) men vågen visar nada.

2011-05-05 @ 11:11:22
Postat av: Zilla

De e mycket bättre att mäta sig istället för att stirra sig blind på vågen de har jag märkt nu :) För de brukar stå stilla ett tag även om inte centimetrarna gör de så börja väg dig en gång i månaden ist o mät ist då blir man mer peppad för då brukar resultat synas meeeer :)) föresten så e du jätteduktig! :)

2011-05-05 @ 11:15:33
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/
Postat av: anouk - I Huvudet på Rookiemamman

heja heja. Men gör bägge? ett bra resultat är ju bättre än inget och två är ju ännu bättre:D

2011-05-05 @ 11:19:50
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0