Onsdag-Söndag

Var ska man börja ?
Jag är totalt dagvild, och vet inte vad jag gjort på vilken dag..


Onsdag hämtade vi min soffa ialla fall. Lotta & Jonas följde med och hjälpte mig. Tack även till Björn som fick komma och skruva isär eländet för att vi skulle få in den genom min dörr.



Fredag kom Mr L, och vi hade lite ballkongfest här hemma hos mig. Riktigt nice..

Så kom Lördagen och det var 30 års fest hos Mia. Höjdpunkten var nog det drama som Mr L stod för. Alla hade varsin roll. Man kunde vara vattenhål, hjältinna eller Saloondörr.



Jaa.. sen bjöds det på en maaaassa god mat och dryck. Man blev berusad bara man tittade på det.




Söndagen var soft i min underbara sköna soffa. (fortfarande riktigt stolt över den) :)
Läge för mig & Mr L att köra lära-känna-varann frågor. Hur trevlig kväll som helst.


Bjussar på nen bild när soffan äntligen kommit på plats. Många var vi som ville provsitta. he he


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0