Ditt & Datt

Wohooo. I morgon är sista j*la dagen innan semestern !
Jag bara älskaaar tanken :)

Och den ska jag inleda med Mc-fest & 30 års kalas med några av dom bästa, nämligen Diana , Mr L & Zilla.

Jag har redan vänt på dygnet, eller vad man ska kalla det. Värmen gör väl sitt med antar jag. Igår slocknade jag i soffan till Dr Phil (det var en repris :( ) och sov i 2 timmar. GUDAGOTT ! Sen bar det av på en powerwalk, för att mötas av Diana som satt så fint och väntade på mig där hemma.
Nattsudd med henne och telefonsamtal, och klockan blev nog nästan 03 innan jag somnade (!!)
Men jag är pigg som en nötkärna idag ändå. Är nog för att semestern är nära.



Ha re så bra, folks
Ps. Jag ska sluta skriva om långfil nu Ds. ;)



Bjussar på en ful-bild från Rocken. Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0