..det där med att hitta pengar !

Alltså nu är det den ANDRA personen jag känner som hittar pengar som blivit bortglömda, fast denna är nog bäst ändå.

Han städade upp i garderober och utrymmen han inte brukar allt för ofta. Tar fram sina gamla LP skivor, som legat och samlat damm.
Och VIPS ! Ligger där 3.500 SPÄNN bland skivorna !

Och dom har nog legat där flera år, säger han.

Jag är buusglad för din skull, ska du veta. Men jag vill ÅXÅ hitta..
Jag vill städa i min gamla lägenhet, som för övrigt är K-märkt. Jag vill hitta en dold lönndörr. Å DÄR inne uppenbarar sig en himla massa diamanter och juveler, andra krussiduller å en massaaaa pengar.



De e min dröm de.

*hehe*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0