"-You can´t change what you don´t egnolige"

Yeeei, nu är Sverige i Semifinal visst ?!
Oj vilken härlig match. Jag och grannen ovanför mig satt i våra lägenheter och skrek -JAAAAAAAAAAAA !!!! i takt med varandra. Vad jag skrattade.


Sen fortsatte Söndagskvällen i ryggläge. Lotta har laddat ner 10 1-timmarnsavsnitt med Dr Phil nämligen.
ME LIKE !!
Då och då får jag höra av vänner att jag är klok. Och jag kan garantera dig, att delvis beror det faktiskt på just Dr Phil.
Till och med Lotta och hennes Victor har börjat kolla på programet varje kväll dom e hemma med mig.


Dr Phil is my guru´, och hans stående visdomsord är:
"-You can´t change what you don´t egnolige"





Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

haha DET skulle du ju haft som väggord:D

2011-01-24 @ 11:55:23
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0