Skådespelare i Big Brother 2011



nej inte alla, men jag är övertygad om att i alla fall 3, 4 stycken är ditsatta. Det är alldeles FÖR kraftiga karaktärer för att det ska vara naturligt.
Som tex nörden som kom in först. Jag kallar honom för "Bert"



ja.. preciis !
Inget fel att vara "nörd" abslouuut inte ! Men är man så nördig som han utger sig för att vara, har jag väldigt svårt att tro man naturligt kan vara sån Festprisse !!????

Men så är det väl... allt för att skapa "bra" tv, och konfliketr som heter duga.


Annars:
Jag mår fint och har haft en lugn och skön helg. Sambo lille är förstoppad. Hörde man kan skaffa Parrafinolja för det ? Lekt med Knoddelina med... gose-goos :-)
Till helgen får jag eventuellt besök. Och sen e det BRASSAN som gäller. Byns enda uteställe har öppet, och alla ska dit.


Hare´gött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0