mittemellan-zonen

Idag ska jag INTE höra av mig...få ser hur lång tid det tar innan han...


Suck.
Varför ska man hålla på så ?
Denna evigt återkommande "katt & råttalek" !?

Jag tror det är för att man inte känner varann tillräckligt för att KUNNA vara sig själv
Kunna skicka ett sms när man känner för det.

Nej, istället sitter man och funderar alldeles på TOK för mycket:

Undrar om man kan skicka nåt nu ?.så kollar man tillbaka på när HAN skickade senast på dagen: vilken tid var det nu då ?

Vem skickade sist ?...det måste ju vara HAN som skickat sist, så jag vet att han "förväntar" sig ett från mig nu...

Nej, men det är ju oftast HAN som börjar skicka...då måste jag väl kunna börja idag.....eller ?

Vad menade han "egentligen" med dom där två meningarna ?..menar han det jag läser, eller ska man läsa mellan raderna tro ?

Igår skickade han redan kl 09 ett godmorgon-sms..men idag har det inte kommit nåt, och klockan är 2 på eftermiddagen...vad är det NUUU ?




Alla dessa jäääävla funderingar.
Kan ni svara på varför det är så ?
Är det bara vi tjejer som håller på så här, för jag vet att jag inte är ensam. LÅNGT ifrån.

Det är sjukt jobbigt att träffa nån. Denna mittemellan-zoonen kills me !


Kommentarer
Postat av: Alex

Åh Gumman! Jag vet, jag vet! Mittemellan-zonen är fasansfull! Men jag kan trösta dig med att killarna är precis likadana. Det är något jag och Håkan har pratat mycket om! Vi brukar sitta och diskutera hur vi betedde oss från allra första början. Håkan sa att han befarade det värsta när det dröjde flera timmar mellan svaren, medans jag i min tur gjorde detta med flit för att få honom att undra. (Messen han skickade till mig var lätträknade och fåordiga och jag började därför tvivla på om han verkligen gillade mig). Detta testet gick ju SÅKLART ut på att han tillsist skulle skriva, men det gjorde han aldrig! Så jag fick snällt skriva liktförbannat och blev då sur för att jag tyckte det var hans ansvar att efterlysa mig, hajar du? Haha! Han har nu i efterhand berättat om de gånger de dröjde när jag hörde av mig. Då trodde han att jag behövde denna ensamtiden och skulle aldrig få för sig att störa. Han var också rädd att jag backat ur och ångrat att jag träffat honom, men menade på att om så var fallet skulle det i så fall vara meningen.



Det jag ville ha sagt med detta är att killar är precis likadana, skillnaden är att de köper grejer så mycket lättare! Som nu i detta fallet med Håkan och mig. OM det nu skulle vara så att jag dröjde med svaren för att jag VERKLIGEN hade tröttnat, så hade Håkan accepterat det och menat på att det i så fall var "meningen". Medans vi tjejer hade flugit i taket och skulle haft förklaring till förklaring! :)



Han hade sörjt det fruktansvärt säger han, men säger samtidigt att livet går vidare och jag hade aldrig stört dig. Vad hade vi tjejer gjort? Jo, funderat och funderat, skickat mess mitt i natten och frågat vad som gick snett, m.m.. =)



Vi är konstiga vi. ;)



2010-10-17 @ 13:09:03
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Det är nog sjukt onödigt av oss att analysera så som vi gör. karlar tänker inte så. "hmm nu ska jag skriva en mening såhär- hoppas hon fattar att jag egentligen tänker såhääär"

Tror inte det=/ De är enkla. Vi överanalyserar och krånglar till det av oss själva. Försök att bara läsa det som står;)

2010-10-17 @ 20:39:35
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Janet

Det är väl själve fan att du inte kan hitta MR rätt!!

Han dyker upp förr eller senare var så säker.

2010-10-18 @ 18:27:39
URL: http://flying-eagles.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0