HJÄLP! Jag har fått sms-tumme !!

Nu börjar det gå utför med käringen här.
Jag har klagat på min rygg, men detta e fan värre !
Sent igår kväll kände jag att jag fick ont i högerhanden. Känns typ som kramp eller sendrag typ. Bara i vissa rörelser som tur är.

När jag skulle hem från Lillan så klarade jag inte av att växla bilen ens, utan fick göra det med vänster hand. Det gjorde skitont !



Helt sjukt. Jag kunde inte knäppa upp bh:n HELLER !

-Vad i fridens namn är detta ???!

TILLS jag fick morgonens första sms och skulle svara på det....
-AAAJJJJ !!!!!...som FAAAAAN !!!

Plötsligt var det ju HUR uppenbart som helst att jag fått sms-tumme. Nåt som jag bara hört talas om innan.



Fast iofs är det inte så konstigt när jag tänker på konverstionerna jag haft med "folk" senaste veckan.
Är bara Alex som tidigare fått mig att förbruka alla 3000 gratis sms tidigare. KÄNNS som jag träffat hennes överman här..hahaha hahaha

Jag tänker på henne idag, Alex då. Som i skrivande stund flyttar Åke till ny hage närmare henne. Åke, var snäll nu och ställ inte till med nåt :-)





Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

hahahahhaha

2010-10-09 @ 11:25:11
URL: http://anouk.blogg.se/
Postat av: Alex

HAHAHAHA! Har jag mött min överman!? Haha! Fan va kul, men din tumme pallar ju inte trycket så hur ska du lösa det? För även om den slutat göra ont nu, så kommer det komma tillbaka. Tro mig. Jag HAR haft det, många gånger..! ;) Hahaha!

2010-10-13 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0