Japp, jag var med i Expedition Robinson.

Anonym om Känns skönt:
Har du varit med i Robinson?? :)
Denna kommentar är inte godkänd. IP: 81.226.102.149
26 Oktober, 18:36


Hej Anonym :-)

Ja, det har jag.

Jag var med år -2005, så det är 5 år sen nu.
En livserfarenhet, där jag verkligen fick veta i vilka lägen jag är stark resp svag.
Kan säga att det var mer tungt både fysiskt och psykiskt än man någonsin kan föreställa sig genom Tv-rutan.

Ashberg är en hyvens karl & Nej, vi fick inget extra att äta på sidan om kamerorna.

hahaha...det är dom 2 vanligaste frågorna jag brukar få, så jag tar dom direkt. hihi

Bjuder på ett par bilder från tiden på ön:






Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, vad häftigt! Jag har inte följt programmet någon gång men antar att det måste vara bland det roligaste och jobbigaste du gjort... Tack för svaret! :)

2010-10-27 @ 23:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0