Katti Depp

Som blixt från klar himmel dyker gråten upp i morse.



Jag mår jättekasst idag. Och jag vet inte varför !?? Och det i SIG är ju frustrerande om nåt.

Eller...jo lite vet jag kanske. Jag sätter sån otrolig press på mig själv på jobbet, och när det inte blir som jag har planerat, då blir jag arg/ledsen och stött på mig själv liksom.
Direkt tvivlar jag på mig själv, som nu när pot kunder börjar flytta fram min återkontakt till nästa vecka.
Det är HELT naturligt, jag vet. Men inte NU så här i början på detta nya projekt.

 -SÄLJ ! -SÄÄLJ !!!

Jag har inte tid med det liksom, och är rädd för att mina chefer inte ska ha "råd" att vänta...

-Du kanske ska ha mens, föreslog någon som förklaring på mitt nedstämda humör.
Men icke det, den tiden e tack och lov över för länge sen nu.
Jag tror bara att jag e allmänt depp idag. Man kan inte alltid vara glad och hejja på alla kollegor..mitt huvud spränger.

Snart lunch.

Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Nu e det ju bättre:D och du ÄR ju skitduktig:D Det vet vi alla=) ibland går det upp och ibland ner.. inte värre än så

2010-05-21 @ 13:57:35
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0