Jag tror fasen det funkar.. $$$$$

Jag tror jag hittat ett sätt att tjäna flis på , och RIKLIGT med dom också !!



Jag måste bara testa, e inte mycket alls man förlorar heller OM det nu inte skulle funka. Måste testa, annars blir jag knasig och kommer ångra mig sen bara.

Verkar sjukt lättförtjänta stålar. Jag ska inte säga vad det är...ännu, jag är lagom skrockfull ser ni.
Tror man blir det med åren gällande lite av varje har jag märkt.
Men i slutet på månaden ska jag satsa dessa futtiga hundralappar, sen e jag igång.
Och NEJ, det e inget pyramidspel..



Jag e kass på att blogga..som vanligt, fast nu e det nog lite värre igen. That´s life. Men när som helst kommer blogg-sjukan tebaks


Take Care, folks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0