Tubsockar och Hawaii-skjorta

Alltså nu tänkte jag att NI läsare här på min blogg ska få hjälpa mig, och komma med era erfarenheter i en kommentar.

Jag har minst 60 läsare dagligen, så ni som läser detta nu - Skriv en kommentar och berätta vad NI tror !!

Hur gör ni för att träffa en kille som är seriös och vettig ?

Hur jag än bär mig åt så träffar jag antingen :

  • Muppar som inte talat om att dom är så vindögda att man inte visste om dom tittade på mig eller på tavlan till höger om mig.

  • Karlar som stannat i 90-talet, har jeans med gylfen under armhålorna tajt åtdraget av ett bälte, skjortan innanför, och vita tubsockar.

     
  • Har dom klarat ovannämnda hinder, och man träffats några gånger och hamnar i bingen...ja då jävlar har dom sex med SOCKARNA på !!!!???

     
  • Karlar som utger sig för att vara seriösa, men när det kommer till kritan är dom bara ute efter sex ändå.

Jag ska tillägga (efter att ha läst hitills inkomna kommentarer, att jag INTE är panik och söker efter en karl som en tok ! Jag tar det som det kommer, stöter jag på någon på nätet som verkar trevlig så skriver jag ett "hej", och jag svarar på mail jag får...that´s it !)


Jag har dock ett system som rätt så snabbt avstyr dom som bara vill en sak:

Skriver till dom vid första kontakten (så slipper båda slösa tid på varandra i onödan, om vi inte e på samma bana):
-Jag vill INTE träffa dig ikväll, eller i morgon. KANKSE nästa vecka om det känns bra för oss båda.
-Vi kan maila, sms:a och ringa varann och lära känna varann först.
-Du kan väl ta ett foto TILL och skicka över till mig.
-Jag har ALDRIG sex på första daten, kanske på 3.e...

Det sållar rätt så bra agnen från vetet.

Nu tänker ni säkert, att inte konstigt jag aldrig träffar en karl (har faktiskt bara varit singel i 1 år)
Och grejen ÄR ju just det, att jag vill ju inte HA dom som bara tänker på sex, har vita tubsockar, är vindögda och klär sig i Hawaii-skjortor !!



DET är väl ändå inte för mycket begärt väl ?


Hur gör då ni tjejer som träffar en kille som e SÅ braaa och så perfeekt, och dom klickade direeekt, och blir tillsammans...och flyttar ihop å allt vad det nu är ?!

Går ni sängvägen, och liksom "luurar" in snubben i hopp om att han ska få mer sex nästa gång, och nästa gång...tills han plötsligt bara kommer På att han blivit kär i dig ?

hahaha, man kan skratta, men jag skulle verkligen vilja veta hur ni gör, för JAG bliv inte klok på detta..?

Skriv en kommentar nu så blir jag SÅÅ glad !


Kommentarer
Postat av: Katrin

Lilla gumman... det där är ju faktiskt inte alls lätt... och jag undrar samma sak, så jag har ju faktiskt inget bra svar att ge dig.... var den du är.. gå in förutsättningslöst och låt det bara ske.. Man måste kyssa en jävla massa grodor innan man hittar en prins! kolla på mig,alla dessa karlar jag har slafsat på.. och jag har vad jag vet inte hittat honom än... ;) PUSS!!

2010-09-24 @ 10:16:23
Postat av: Caroline

Hemligheten, om man inte hittar någon som uppfyller kraven, heter: F O S T R A N.

Jag "lurade" för övrigt Dan heheheh, fast jag vet inte om jag lurade egentligen, jag låg ju med han? :D

2010-09-24 @ 10:19:28
Postat av: Caroline

Och just ja, han vart ju dökär direkt också hahah, stackaren...

2010-09-24 @ 10:20:09
Postat av: Supermario

Hahaha, asså jag är nog inte rätt person att svara eftersom jag träffade min när jag som minst anade det. Jag var inte ute efter ngt alls då och rätt vad det var så dök han upp. Jag tror faktiskt att ju mer man försöker och ju mer man "letar" desto svårare blir det. Jag hade turen och träffa världens bäste och mest underbara man, från början hade jag absolut inga tankar på ngt förhållande eller ens åt det hållet, jag tänkte, äsch ja kan väl träffa honom och se vad det är för en människa, (ju mer jag tog avstånd desto mer intresserad blev han:) Nu är det så här att han själv var ute efter något seriöst och jag kan säga som så här att jag föll pladask redan på första "dejten". Han var rak och ärlig, la alla korten på bordet om man säger så. Sen dess så har mitt liv varit en dans på rosor och jag har svävat på moln, detta är alltså 5 år sedan. Så Katti vännen, jag är nog inte rätt person att svara eftersom jag anser att jag bara haft världens tur o träffa min ögonsten så som jag gjorde. Du är en fantastisk människa Katti och jag finner det konstigt att du inte hittat den rätte än, men jag lovar att du kommer göra det, hur däremot vet jag inte men jag vet en sak, jag tror nog att Katrin kanske kan hjälpa dig med hur du INTE ska göra, med tanke på hennes erfarenheter..hahahah

2010-09-24 @ 10:28:34
Postat av: Emma Dehlin

Katti!

Du jag känner igen allt det där du skriver! Känns som en omöjlig grej att få till det seriöst.

Jag tror personligen inte på möjligheten att "leta"

efter en seriös partner utan att den dyker upp när man minst anar det....men vem FAAAN vill vänta!?!

Jag har testat sjukt många sätt men inget har uppenbarligen varit bra!

Happypancake är väl ett tips =P

Själv har jag gått sängvägen....å det gick åt helvete =)

Lycka till!

2010-09-24 @ 10:34:45
URL: http://divaallday.blogg.se/
Postat av: Caroline

Alltså, nu när jag ser de andra inläggen ser jag en röd tråd och det stämmer på mig också. När vi träffades var ingen av oss ute efter ett seriöst förhållande, vi hade båda precis gjort slut med våra respektive efter långa förhållanden... Kanske är det just det som är grejjen, att man träffar rätt när man minst anar det och om man letar är risken större att man träffar på en slusk med tubhåsorna på....

Jag hoppas du hittar en fin kille som ser precis hur fantastisk du är, utan hawaiiskjorta helst <3

2010-09-24 @ 10:43:07
Postat av: Ljungkvist!!!

hahaha nu ska du få höra, haha jag handlade i en butik och tyckte att han ja handla av va AS söt så jag stalkade upp vem han var, hans mobnr och vart han bodde sen började jag sms-terra o angav mig som "tjejen som handlade fönsterlås av dej förra veckan.." hahaha.... vi träffades kanske en månad efter jag gett mig til känna, båda var på lyset, han sov hos mig vi hade jätte mysigt (hade inte sex) och sen den kvällen har vi knappt varit ifrån varandra en enda dag! :) Det var i oktober förra året, nu har vi hus, är förlovade och har vårt första barn på G! UNDERBART! Jag tror man träffar "den rätte" när man minst anar, helt plötsligt står han där mitt framför näsan bara. Man ska inte vara blyg haha :P Helt sjukt att jag verkligen berättar detta!!!! haha :)

2010-09-24 @ 18:47:17
URL: http://kimljungkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0