Framtidsplaner

Vad härligt med solen som allt oftare börjar visa sig för oss :-D
Det får en att blicka framåt..
Jag har en plan på framtida inköp/uppdateringar i mitt liv:

Mars:
Ullareds-resa med barnen. Köpa en massa kläer å annat. Min första resa dit, fast jag bott här i 7 år snart.
  
Ett rumsbord, i stil som en kista.


April:
Då blir det en bil av något slag. Blir nog resa upp till Norrland i sommar. Och ska ha med mig lite grejjor därifrån..


Maj:
Laptop
Surround-system (som jag aldrig fick, det som jag beställde. Handla INTE på El-Giganten !)

Juni:
Norrland ?





Övrigt:
Köket renoverat. Funderar på att fixa vardagsrummet. Fondvägg, måla om




Kommentarer
Postat av: Elin Dahlberg

glöm då inte att vi bor mellan er å norrland någonstan=) Skövde/ tidan... sommarstuga utanför Tibro;) vore mysigt om de gick att ses=) Kram från Familjen Dahlberg<3

2010-03-18 @ 17:00:42
URL: http://xeelinax.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0