uppdate: Nominerade Anouk och fick svar !

Detta hittade jag ute i bloggvärlden.. denna blogg ägs av Amanda Riem. Länk till bloggen längst ner i inlägget.
Hon skriver så här:

Just nu sitter jag och letar runt bland bloggar i denna vida och breda bloggsfär. Det finns ju så himla många att granska. Jag har hittat en del och de har jag redan nu hakat tag i och kontaktat! Vad jag ska ha bloggarna och bloggerskorna till avslöjar jag vid ett senare tillfälle. To be continued!

 

Vet du någon bra bloggerska eller bloggare som bör lyftas fram i rampljuset? Tveka inte att lämna en länk i kommentarfältet! (slutcitat)



...............// Japp. Jag har föreslagit Anouk så klart, hon förtjänar att synas mer ! //



Uppdate:
Sen kom då svaret från Amanda


Amanda Rieem om Nominerade Anouk:

Jag ska absolut gå in och granska denna blogg. Tack för tipset! :D

Men kattis du va väl med i robinson typ 2005 eller 2006 va? Jag tycker jag känner igen dåg? Det va då jag såg programmet en av de få gångerna ;)


Kommentarer
Postat av: Amanda Rieem

Jag ska absollut gå in och gramska denna blogg. Tack för tipset! :D



Men kattis du va väl med i robinson typ 2005 eller 2006 va? Jag tycker jag känner igen dåg? Det va då jag såg programmet en av de få gångerna ;)

2010-12-20 @ 11:23:53
URL: http://rieem.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0