Att Blogga..

Blogg jag läser först: Först min egen, sen Anouk:s

Blogg jag har hört talas om mycket men aldrig läst: Mest intresserad av mina nära och kära och deras bloggar. Surfar tex aldrig runt på olika bloggar, även om det skulle kunna vara skoj ibland.

Hur många bloggar jag följer: Anouk electricsuzy magicalfairytale niiiilam lisathea vivalavidah

Första bloggen jag började följa: Anouk igen. Det var hon som introducerade mig i denna Blogg-värld, och det är också hon som skapat min blogg.

Bloggare jag beundrar & varför: Ja det måste bli dom som man går in på som man ser har sjukt mycket kommentarer på vart och varannat inlägg...snyft.

Syftet med min blogg: Jag har den som min dagbok. Är kul att backa och läsa. Är det nåt jag vill kolla upp, e bloggen kanon ! När det gäller datum och tidsperioder i ens liv man vill läsa om igen.
En underbar komplimang man fått, ett samtal, en blick, en grillkväll..små saker man annars kanske glömt bort.

Fördelar jag fått tack vare bloggen: Se ovan.

Då hatar jag att blogga: När jag tvingar mig själv att blogga, bara för att det var länge sen sist (blogg-torka), samt när jag inga kommentarer fått.

Tråkigast med att blogga: Att jag sällan får några kommentarer. Folk läser men enda avtrycket av dom ser man på statistiken. (Gäller inte anouk, hon e duktig)

Då älskar jag att blogga: När jag får kommentarer-speciellt om någon helt NY läsare hittat till mig, samt när inläggen bara sprutar ur mig.

Denna blogg följer jag utan att veta varför: Min kompis Henkes blogg. Fattar inte varför jag ska in där jämt. För han skriver typ aldrig ! Fyy skäms Heke.



Kommentarer
Postat av: anouk - Gravid

Skäll på läsarna lite. Det gjorde jag och nu e dem typ bäst på att lämna avtryck:D



2010-04-23 @ 13:28:18
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0