Ett-Tu-Treeee !

-Ska vi inte raka av ditt hår ? Ja så frågade Dennis mig på Lördag. Du ser ju själv hur du bränt sönder ditt hår. Och visst har han rätt, jag måste bara göra nåt. Det bokstavligen smulas sönder, som jag berättat om i tidigare inlägg.

Sagt och gjort ! Dennis kom över med trimmern i högsta hugg. And OFF we go to Maxi och köpa hårfärg.


Här har han sakta börjat dela in håret i 3 partier. Det i mitten är det enda som ska vara kvar.



H-J-Ä-L-P !!!! Nu ryker det....!!




Men seeee vad snyggt de blev va ?!! Jag är sjukt nöjd. Jag bara älskar "nya" Katti.

Kommentarer
Postat av: Karin Risberg

Det var modigt:) Men så snyggt resultat det blev!

2011-09-06 @ 09:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0