Umgås-kväll

Igår blev det ingen

Jag somnade FRÅN det, och ni som känner mig vet att då MÅSTE jag varit jävligt trött.
Slumrade alltså i soffan, men inte mer än 25 min kanske, och det räckte. Sen var jag piggelin igen, så jag och

Super-grannen  tog en promenad ner till byn. Kikade in hos  som var glad att få visa sin renovering på huset. Under tiden vi satt där, droppade det in fler folk, och det var en riktigt skojig sammankomst där vi såKLART snackade om Maskeraden, som ska vara nästa vecka.

Sen begav vi oss vidare på promenix hem till  och lilla  , och båda sken upp som en SOL när vi visade oss.

Jag hann busa med lillan en bra stund innan hon skulle nattas.

Ta taa (tack)
Äj ääjj (Hej hej)
Ajjaj
Och sen vinkar hon.... konstant.

Världens gosigaste unge !

Sen hem i rask takt till och ikväll kollade vi in det hemma hos Zilla. Sweet :-)

Nu är det jobb som gäller !

C U, folks.


Kommentarer
Postat av: Zilla

Ja idag får du se till att unna dig lite Dr phil tror ja! :)

2011-05-19 @ 13:40:43
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

:D:D Vilket myinlägg. hihi

2011-05-19 @ 14:44:32
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0