Tummen ner för Cut & Tell

Om någon minns, så var jag 2011-04-27 med och tävlade om en Weekendresa till Stholm med Cut & Tell.

Så här stod det:

Hur gör jag för att medverka?

Tävlingen är busenkel - Lägg upp avsnittet på din blogg, embeddkod finns att hämta nedan, fyll i namn / epostadress / länk till blogginlägget där avsnittet ligger uppe, samt motivera varför just du förtjänar att vinna resan till Stockholm.

Tävlingen avslutas tisdag nästa veckan och vinnarna kommer att publiceras på http://cutandtell.se/tavling med bloggadress och motivering.

Juryn består av Nyheter24 samt Cut&Tell-redaktionen - Juryns beslut kan inte överklagas.

*******************************************************************************

Och då undrar man ju VILKEN "Tisdag nästa vecka" dom menar, eller hur ?!
Bara det är ju aningen o-proffsigt, att inte kunna sätta ut ett exakt datum.

Nu har det varit Tisdag 2 gånger sedan JAg tävlade, och jag vet inte hur länge tävlingen varit igång. Det kanske varit 4, 5 "Tisdag-nästa-vecka"


Tummen ner för Cut & Tell.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0