Nagellack nr 1 CHECK !





Tänkte ni kunde ju få haka på när jag testar mina nya nagellack. I brist på annat
Man e ju lite stolt faktiskt, för jag har haft mina långa naglar LÄÄÄNGE nu, över ett halvår tror jag. Annars har jag lyckats spara naglarna i någon månad så har dom rykt igen och blivit korta. Börjar väl en gå av, så har jag lessnat.

Men nu jäklar.. därför är det kul att köpa nya lack.
Denna ljusblåa var jag lite tveksam över, men den funkar ju i sommartider då händerna blivit bruna.

Till helgen blir det rött, eftersom jag ska vara "hooker" på Maskeraden.
Nästa vecka provar jag nog den rosa/lila, och veckan efter är det daark black som gäller inför Sweden Rock.

Tjingeling !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0