My weekend.


Min helg tillbringade jag med familj och vänner.

Vi firade Lottas, Victor med presenter och smörgåstårta, så duktig han är som tagit truck kort, fått sommarjobb OCH fyller år.




Det enda jag hade som önskemål i helgen, var att få grilla och sitta ute i solen. Det gjorde vi med, jag och bästa grannen, Zilla och en hel konkarong glada soldyrkare. Blev en match kubb med.



1 Maj.
Traditionsenligt gick vi 1 Maj tåget. Jag tycker om det. Min Mamma gjorde alltid det, jag har hakat på och lyckats föra det vidare till Anouk med familj med.
Jag saknade Sambo jättemycket. Han fullkomligt ÄLSKADE 1 Maj tåget, med allt pompa-dompa som medföljer.
Fast jag tror han gick intill mig.. ja det tror jag :-)'


Summa summarum:
En fantastisk helg !

Kommentarer
Postat av: Zilla

Haha ja hade glömt vi spela kubb,men vi förlorade har ja för mig va? fast de e inget andra behöver veta host :) Klart att sambis gick vid sidan utav dig!!

2011-05-03 @ 06:24:46
URL: http://vivaladivah.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0