Hörsel-propparna på kl 22.00


Huvudvärk.
Jag längtar efter Maskeraden så det står härliga till. Hoppas bara att nog många köper biljetter, minimum 80 st måste köpa biljett för att detta ska gå att genomföra över huvudtaget. Men jag tror nog det löser sig.

Ikväll ska jag ta en promenad med Zilla-grannen, och sen till Anouk och lämna lite kläder som hon har hos mig.
Sen är det ju fasen FREDAG i morgon !
Gottans :-)

Sen blir det som vanligt på med öron-propparna kl 22, och kolla på Big Brother. Jävla Katherina vad hon gastar ! Allvarligt så tror jag hon har problem på riktigt, alltså. Jag kan ju iaf sänka volymen, men det kan inte dom i huset..



Take care, folks

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0