Stupar i säng varje kväll

Igår var första kvällen jag var hemma i vettig tid på ca 1 vecka. Blivit ett mönster att jag åker hemifrån 07.00 (stiger upp 05.30), och kommer hem vid 22 på kvällen.

Det är inte BARA rosor i och med detta Körslag. Allt annat får mycket mindre tid med mig och jag med dom. Barn, hund..
och att städa, diska och laga Middag e inte att tänka på.
Jag formligen STUPAR i säng när jag kommer hem.




Nu är det övning varje kväll tills vi åker upp till Stockholm. Här e vi i full action.


HJÄLP ! Vi åker i övermorgon ju !!!??

Fullspäckat schema när vi kommer upp på plats. Det ska provas kläder, kanske ändras nåt hos sömmerskan, repas med vår kör, och med alla andra körer, sätta det sista på koreografin.

Men skojsigt !

Kommentarer
Postat av: Karin Risberg

Ja nu kommer man ju att vara lite partisk när man vet att du är med. Är ni bra så har ni min röst:) Visst är det en enormt bra känsla att sjunga i kör:-)

2011-03-17 @ 12:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0