Stipendium till Kristianstad

Ann-Louise Hansons Kristianstad stipendium instiftat idag!

Idag är en stor dag för mig. Med glädje vill jag meddela att jag har instiftat ett stipendium på 10.000 kronor, som årligen delas ut till en begåvad ung sångare/sångerska eller instrumentalist i min hemstad Kristianstad. Hoppas att detta kan sporra många unga nya förmågor att följa drömmar och mål i livet. En jury bestående av musikkompetenta personer kommer att utses ganska omgående. Det här ska bli väldigt roligt att få göra. Återkommer självklart med mer information, så fort vi har allt klappat och klart.

Kram / A-L

Skrivet av Ann-Louise Hanson




Källa






Kommentarer
Postat av: anouk - En Rookiemammas vardag

Coolt!!!

2011-03-23 @ 18:59:14
URL: http://anouk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0