Jag är med i KÖRSLAGET !

Äntliiiigen är det fritt fram och offetligt att berätta detta. Det har ju varit massor av hysch-pysch runt alltihopa, på uppmaning av Tv 4. Bara att lyda order ;-)

Men nu får jag alltså berätta, att jag kom MED i Körslaget/Kristianstad, och jag är sååå lycklig !


Så här glad blir man av att få den "vita rosen" av Ann-Louise, som symboliserade att jag kom med i kören.


Så klart fick Ann-Louise en bamsekram av mig med. Så stor att mina glasögon hamnade på sniskan !



Du ska veta vad vi har övat. Jag försökte räkna ihop dom sista dagarna och kom fram till, att Lördag tom Måndag har vi övat i 18 timmar.
18 TIMMAR på 3 dagar !!! Och dessutom har vi dom senaste veckorna träffats och övat 1 gång i veckan.


Här har våra killar enskild genomgång av stämman. Bruno Glenmark till höger i bild.


Sponsrade med det mest roliga, häftiga, bra-iga, och onyttiga grejjor har vi med blivit av företag runt om i kristianstad.. Här en "Otto-glass" som slinker ner.




Inte alls som Robinson

I intervjun med Kristianstadbladet fick jag frågan hur detta kan jämföras med min tid på Robinson-ön.
Det är två HELT skilda tävlingar.
I Robinson var man själv, och tävlade mot alla andra. Ett rävspel.
Körslaget, ja här är vi ett Team. 20 stycken som TILLSAMMANS kämpar mot ett och samma mål.

Båda programmen är absolut en livserfarenhet.

Och jag kan ju ärligt erkänna, att jag trodde ju aldrig jag skulle medverka i Tv igen.
Men där ser man :-D

Som du nu förstår kommer min blogg handla mycket om detta ett tag framöver, så länge vi är kvar i tävlingen. Vi hoppas givetvis vi är kvar till slutet, i 7 veckor.
Vi gör vårt bästa på schen, och ni gör ert bästa och röstar.



Utan era röster är vi ingenting !!!

Så bänka dig i soffan nu på Lördag 19 Mars kl 20.00 på Tv 4.
Du kan också följa våran kör på facebook, och på vår egna blogg på Tv4:s hemsida


Kommentarer
Postat av: Karin Risberg

Men grattis Katti!!! Så roligt. Jag ska sitta bänkad på lördag:)

2011-03-15 @ 15:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0